Obecné informace ke kurzům, akcím, seminářům apod.

ZDE SE DOZVÍTE NAŠE OBECNÁ PRAVIDLA A PROVOZNÍ ŘÁD CENTRA. Svou registrací na kurz zároveň vyjadřujete souhlas s těmito podmínkami, věnujte jim proto, prosím, pozornost.

Zařazení do kurzu a účast
Do kurzů je možné „přistoupit“ kdykoliv během roku, není-li u kurzu uvedeno jinak. Vhodnost kurzu pro Vaše dítě či Vás je v případě pochybností možno konzultovat přímo s lektorem/lektorkou. Zápis probíhá přes rezervační systém jablickov.webooker.eu. Kurzy je možné navštěvovat i nárazově, ale jsou většinou koncipovány pro pravidelnou účast – aktivity na sebe navazují, doplňují se.

Harmonogram
Kurzy probíhají v rámci klasického školního roku – tedy od září do června. Den a hodina konání je uvedena v rozvrhu Jablíčkova, který naleznete na internetu i přímo v Jablíčkově. V některých případech se den konání může změnit (nemoc lektora apod.), poté budete o změně informováni e-mailem. Může se stát, že lektor bude nucen lekci zrušit i v daný den konání (kvůli nemoci). Budete o tom informováni e-mailem či sms (dle kontaktních údajů ve webookeru).

Podrobnější informace o kurzech
Bližší informace o jednotlivých kurzech Vám poskytneme na e-mailu info@jablickov.cz, informovat se lze také u recepčních nebo lektorů kurzů, kontakty na lektory lze získat na recepci Jablíčkova.

Platba
Cena kurzu se řídí platným ceníkem. Je možné zaplatit kurzovné na celé pololetí nebo platit jednorázové vstupné (pak se ale hlásíte na jednotlivé lekce a nemusí zde být volné místo). Pokud se hlásíte v průběhu pololetí, cena kurzu odpovídá počtu lekcí, které zbývají do konce pololetí.

Platba se provádí:
a) převodem na účet uvedený na faktuře, jako variabilní symbol uveďte číslo faktury a do poznámky dejte jméno účastníka a název kurzu.                                                    b) v hotovosti na recepci Jablíčkova – pouze, pokud nemůžete platit na účet, vždy do data splatnosti faktury nebo před začátkem kurzu/akce – dle toho, co nastane
dříve.

Pokud z nějakého důvodu nemůžete dodržet termín splatnosti, pište prosím na info@jablickov.cz, ať o vás víme a dohodneme další postup.
Pokud nebudeme domluveni jinak a platba nebude uhrazena do termínu splatnosti, zašleme Vám ještě upomínku, kterou je třeba uhradit do 2 pracovních dnů, poté budeme nuceni zrušit Vaši přihlášku.

Zkušební lekce zdarma
Při jednorázovém přihlášení lze využít zkušební lekci zdarma, ale vztahuje se jen na kurzy, kde je trvale přihlášeno 3 a méně osob. V individuálních případech se lze dohodnout i jinak.

Nepřítomnost v kurzu, omluvy a náhrady
V případě, že se nebudete některé hodiny kurzu moci zúčastnit a řádně se omluvíte přes rezervační systém (nejméně 4 hodiny před začátkem lekce), je možné si vybrat náhradu formou návštěvy lekce jiného kurzu (kromě kurzu Triple P), semináře či vzdělávacího workshopu (nikoli jednorázové akce volnočasového charakteru ani přespávaček – tyto aktivity jsou v jiném grantovém projektu a měli bychom problém s financováním těchto akcí).
Náhrady lze také využít v rámci rodiny – vyčerpat náhradu dítěte na lekci cvičení maminky atd. Náhrady je možné čerpat pouze ve stejném pololetí.

Pokud si jako náhradu vyberete aktivitu dražší o 30 Kč a více, než je cena omluvené lekce, budete požádáni o doplatek celého rozdílu. Pokud si naopak jako náhradu vyberete levnější kurz, není možné rozdíl v ceně kurzu vracet. Děkujeme za pochopení.
Prosíme, omlouvejte své absence. Lektorovi se lépe chystá na hodinu, když ví, kolik účastníků přijde. A při dlouhodobější neomluvené absenci „blokujete“ místo někomu jinému, kdo by na program třeba rád přišel. U jednorázových akcí je to obdobné.

STORNO A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Storno podmínky u kurzů (kromě kurzu Triple P)
V případě zrušení lekce ze strany Jablíčkova je lekce přesunuta na konec pololetí, pokud toto není možné, Jablíčkov vrátí 100% částky za lekci (do 30 dnů po skončení pololetí).

V případě závažných zdravotních důvodů (po doložení potvrzení od lékaře) vracíme 90% částky za nevyčerpané lekce (za lekce následující po přijetí žádosti o zrušení účasti na kurzu).

V případě, že se z kurzu odhlásíte kdykoli od přihlášení do 14 dnů od začátku kurzového období, vrátíme vám 90% nevyčerpaného kurzovného (zbylých 10% pokrývá náklady spojené s administrativními úkony).

V případě, že se z kurzu odhlásíte více jak 14 dní po začátku kurzového období, vrátíme vám 50% nevyčerpaného kurzovného.

V případě, že za sebe naleznete náhradníka, vrátíme vám 100% nevyčerpaného kurzovného.

Storno podmínky u akcí a seminářů
V případě zrušení akce či semináře ze strany Jablíčkova Vám vrátíme 100% částky (do 30 dnů od zrušení). Pokud nalezneme nový termín konání a tento Vám bude vyhovovat, zaplacené kurzovné Vám bude převedeno na nový termín.

Pokud se akce či semináře nebudete moci například ze zdravotních důvodů zúčastnit, prosíme Vás o omluvu co nejdříve (odhlásíte se sami v systému webooker). Pokud si budete přát vrátit peníze, vrátíme Vám 90% částky (zbylých 10% pokrývá náklady spojené s administrativními úkony), ale je třeba, abyste nám napsali na email info@jablickov.cz, že žádáte o vrácení, za jakou to bylo akci a na jaké číslo účtu máme peníze zaslat.

Zároveň prosíme o pochopení, že v případě odhlášení na poslední chvíli již pravděpodobně Vaše místo neobsadíme a příjem nám tedy bude chybět. Budeme tedy rádi, když se vždy budete odhlašovat hned, jak budete vědět, že nemůžete přijít.

Platební a storno podmínky u kurzu Triple P
Kurz je třeba uhradit do data splatnosti faktury nebo před začátkem kurzu – dle toho, co
nastane dříve. Pokud z nějakého důvodu nemůžete dodržet termín splatnosti, pište prosím na info@jablickov.cz, ať o vás víme a dohodneme další postup. Pokud nebudeme domluveni jinak a platba nebude uhrazena do termínu splatnosti, zašleme Vám ještě upomínku, kterou je třeba uhradit do 2 pracovních dnů, poté budeme nuceni zrušit Vaši přihlášku.

Pokud se tohoto kurzu po jeho uhrazení nebudete moci zúčastnit, vrátíme Vám:
– 90% částky v případě, že se odhlásíte minimálně 2 týdny před začátkem kurzu
– 50% částky v případě, že se odhlásíte 2 – 1 týden před začátkem kurzu
– 0% v případě, že se odhlásíte méně jak 1 týden před začátkem kurzu.
Pokud nemůžete dorazit na některou z lekcí kurzu, lze po domluvě s lektorkami využít individuální konzultaci k doplnění probíraného tématu. Není možné vracet peníze (ani získávat náhrady do jiných našich programů) za nevyužité lekce.

Storno a platební podmínky u táborů
Protože si uvědomujeme, že může být problém zaplatit všechny tábory celé hned, nabízíme možnost uhradit po přihlášení pouze zálohu 1.000,- Kč a zbytek doplatit později. Přesněji takto:
– do 14 dní od přihlášení je třeba uhradit 1.000,- Kč
– zbytek ceny tábora / letní školičky je třeba uhradit do 30.4.

Storno podmínky – v případě odhlášení Vám vrátíme:
– 50 % z uhrazené částky při odhlášení do 30. 5.,
– 0 % z uhrazené částky při odhlášení později.

V případě nemoci Vašeho dítěte je možné se po domluvě přeregistrovat na jiný tábor, pokud bude volné místo. V případě, že dítě onemocní v průběhu tábora nebo bude chybět z jiného důvodu, nevzniká právo na vrácení poměrné částky. Vše je ale možné řešit individuálně při předložení zprávy od lékaře – v případě komplikací se neváhejte na nás obrátit na e-mailu info@jablickov.cz.
Pokud za sebe seženete náhradníka, vrátíme 100 % částky kdykoliv.